Ik geloof in de kracht van co-creaties, met het belang van de ondernemer voorop. Zakelijk, mét oog voor de mens. Concreet en praktisch. Ik vul aan waar nodig, strategisch én persoonlijk, zodat we samen de impact vergroten.
Of een ondernemer nu een duwtje nodig heeft om sneller te groeien, hij zijn bedrijf verkoopklaar wilt maken of binnen enkele jaren wilt overdragen. Ik vind het leuk om een bijdrage te kunnen leveren aan zijn doelen en ik breng met mijn advies, lezingen en workshops richting, rust en resultaat
Meerwaarde Samenwerking:
Snellere voortgang: de ondernemer weet wat hij wilt en kan concreet, actiegericht, met heldere prioriteiten en meetbare stappen zetten. Ook kan ik met mijn tools al veel voorwerk verrichten, zodat de ondernemer direct met jullie als professionals aan tafel komt.
Leadgeneratie: door een samenwerking aan te gaan, kunnen we kijken hoe we nieuwe klanten kunnen aantrekken met bijzondere en orginele concepten.
Waar ik waarde toevoeg:
Verkoopklaar maken organisaties: a.d.h.v. 7 Succespijlers.
Persoonlijke voorbereiding:
Op het traject en de periode ná de verkoop.
Waardecreatie vóór, tijdens en na verkoop:
Strategie→executie, commerciële versnelling, team & governance op orde.
Commerciële slagkracht:
Positionering, prijs & propositie, customer journey.
Leiderschap & samenwerking: Helderheid over taken en resultaat; escalaties voorkomen.
Wat we samen kunnen organiseren
Kennissessies & lezingen
Voor klanten of relaties.
Boardroom-workshops
Met directies/partners/MT’s.
(Mini)Events & Masterclasses
Co-branded: inhoud door mij, hosting door jullie.
Klantprogramma’s:
Korte trajecten.
Voorbeelden van thema’s
Succesvol groeien, met meer waarde, grip en vrijheid
Verkoopklaar in de praktijk.
Het verkooptraject: hoe bereid je je voor op een emotioneel en intensieve periode
Waardecreatie via de 7 Succespijlers (Missie, Mensen, Marktkracht, Matching Partners, Meerwaarde, Maatwerk).
Samenwerkingsvormen
Co-marketing:
Co-branded events/lezingen, whitepaper of webinarserie.
Gezamenlijke trajecten:
Ik begeleid persoonlijk de ondernemer strategie-naar-actie.
White-label (in overleg)
Voor specifieke klantprogramma’s / E-Tools .
Spreker/moderator
Op klantdagen events.
Werkwijze
Verkenning (30 min): doelgroep, doelen, gewenste output.
Voorstel & planning: titel, leerdoelen, format, promotie en Call To Action.
Uitvoering: energiek, praktisch, met werkbladen/actiekaarten.
Opvolging: samenvatting + concrete next steps voor deelnemers.
Samen iets waardevols neerzetten?
Laten we kennis maken en de mogelijkheden bespreken!
Monique Delsink — strategisch sparringpartner & spreker voor ondernemende groei.
Laat je gegevens achter en ik neem contact met je op!
Contactgegevens
Verkoopgeluk / Monique Delsink
Postadres & Bezoekadres:
Wilhelminasingel 14
6524 AL Nijmegen
Contactgegevens:
E-mail - [email protected]
Telefoon - 06-43727952